Popularne posty

czwartek, 4 kwietnia 2013

Wyróżnienie Liebster Blog :)

Zostałam nominowana do Liebster Blog przez  Agnieszkę z bloga Świat Barbie i Kena jest to wyróżnienie za swoją pasję i to co się tworzy na swoim blogu. Zabawa polega na odpowiadaniu na pytania zadane przez osobę wyróżniającą Cię.



Zadane mi pytnia oraz moje odpowiedzi:

1. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś/eś?  
Ukończyłam Studia :)

2. Wstrząśnięte czy mieszane?
Mieszane

3. Jaka jest Twoja ulubiona bajka? 
Gumisie

4. Dlaczego Ala ma kota?
Dostała w prezencie

5. Prawy do lewego czy lewy do prawego?
Prawy do lewego

6. Czy lubisz to co robisz?
Uwielbiam

7. Kto lub co Cię inspiruje? 
Marzenia z dzieciństwa

8. Kino,teatr czy opera?
Kino

9. Z bąbelkami czy bez?
Z bąbelkami 

10. Co zrobiłabyś/zrobiłbyś z liścia?
Kwiaty

 11. Czy sama/sam czy za namową stworzyłaś/eś bloga?
Sama stworzyłam i nadal tworzę z pasją

Dziękuję bardzo za wyróżnienie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz